Inspeccionem el Ter, a Salt

Dissabte, 11 d'abril de 2015

Vols aprendre a analitzar un tram de riu o riera per conèixer el seu estat de salut?

Els projectes de seguiment de rius com Projecte Rius i Quirorius et donen eines per descobrir els ecosistemes fluvials i la fauna que hi habita. Si vols ser voluntari ambiental, vine a passar un matí divertit descobrint el riu Ter. T'hi esperem!

DataDissabte, 11 d'abril de 2015
Hora10:00
Lloc de trobadaPla dels Socs, àrea d'esbarjo del parc de les Deveses
Adreça41.9830352,2.7871193