Investiga amb l'Estela - activitat FAMILIAR per fer a casa

Del dilluns 06 d'abril de 2020 al divendres 31 de juliol de 2020

L'Estela és la petita-gran investigadora de l’exposició permanent “Tu Investigues!” que pren vida i ens proposa, a tota la família, un seguit d’enigmes per resoldre, a l’entorn de la natura.

La investigadora ens explicarà les seves aventures, compostes de capítols que s'aniran publicant acompanyats de material per imprimir, pintar i jugar.

Ja la tenim entre nosaltres així que estigueu atents a les nostres xarxes socials per no perdre'n detall i saber quan podreu llegir la següent aventura!

@mcngranollers

Aventures