Investiguem el canvi climàtic

Del dijous 01 de novembre de 2018 al diumenge 30 de juny de 2019

Activitat escolar adreçada a EDUCACIÓ  SECUNDÀRIA, BATXILLERAT, CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ I FORMACIÓ D'ADULTS

Introducció a l’estudi del canvi climàtic.

Descripció de l’activitat

Conjunt d’activitats plantejades com a petits experiments al laboratori perquè l’alumnat integri coneixements i els apliqui per donar resposta a situacions
reals del nostre entorn relacionades amb el canvi climàtic. Se n’analitzaran les causes i es mirarà de donar-hi respostes coherents, crítiques i reflexionades.

DataDel dijous 01 de novembre de 2018 al diumenge 30 de juny de 2019
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers. Activitat escolar
AdreçaPalaudàries, 102
ContacteEscoles, Fundació Associació Cultural. Carme Bonada
Mailescolesvalles@acgranollers.cat

Activitat escolar adreçada a Educació  Secundària, Batxillerat, cicles formatius de grau mitjà i formació d'adults

Durada: 2 hores aproximadament

Nombre d’alumnes: grup classe (1 educador cada 15 alumnes aproximadament)

Fitxa descriptiva: us podeu descarregar la fitxa descriptiva a l'enllaç que trobareu a sota.

Material: baixeu-vos el pdf des de l'enllaç que trobareu a sota; cal dur carpeta i llapis.

Tarifa: 3 € per alumne

Reserves: