Itinerari geologia urbana a Granollers 2014

Dissabte, 27 de setembre de 2014

Descobrir la geologia i els fòssils de les nostres roques sense sortir de Granollers.
Itinerari geològic pel carrer Alfons IV (de vianants) fins a la plaça de la
Porxada que posarà a l’abast una enorme varietat de roques a les façanes, escales, paviments... S’identificaran els diferents tipus de roques: magmàtiques, sedimentàries
i metamòrfiques i els usos en la construcció i en la indústria; també es
podran reconèixer alguns fòssils a les roques sedimentàries. En aquest itinerari descobrirem aquest patrimoni geològic urbà.

Activitat de les Jornades Europees del Patrimoni

DataDissabte, 27 de setembre de 2014
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Lloc i hora de trobada: a les 11h  del matí al Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Cal portar calçat còmode per caminar. Sortida matinal.
Sortida guiada per Belén Fernández (biòloga).

L'organització informa que totes les sortides i els tallers tenen les places limitades. Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida. Inscripció ON LINE: ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà