Itinerari geològic per Granollers (Geologia urbana)

Del dilluns 02 de setembre de 2019 al dimarts 30 de juny de 2020

Activitat escolar adreçada a EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, BATXILLERAT, CICLES FORMATIUS I FAMÍLIES

Identificar roques i fòssils dels nostres carrers.

Descripció de l’activitat

Itinerari geològic pel carrer Alfons IV fins a la plaça de la Porxada que posarà a l’abast una enorme varietat de roques a les façanes, escales, paviments... S’identificaran els diferents tipus de roques: magmàtiques, sedimentàries i metamòrfiques i els usos en la construcció i en la indústria. Tanmateix, es podran reconèixer i estudiar alguns fòssils a les roques sedimentàries.

DataDel dilluns 02 de setembre de 2019 al dimarts 30 de juny de 2020
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers. Activitat escolar
AdreçaPalaudàries, 102
ContacteEscoles, Fundació Associació Cultural. Carme Bonada
Mailescolesvalles@acgranollers.cat

Activitat escolar adreçada a Educació Secundària, Batxillerat, cicles formatius i famílies

Durada: 2 hores aproximadament

Nombre d’alumnes: grup classe (1 educador cada 15 alumnes aproximadament)

Fitxa descriptiva: us podeu descarregar la fitxa descriptiva a l'enllaç que trobareu a sota.

Material: baixeu-vos el pdf des de l'enllaç que trobareu a sota; cal dur carpeta i llapis.

Tarifa: 3 € per alumne

Reserves: