Jornada: El rol dels ajuntaments a la reforma horària

Dimecres, 20 de juny de 2018

I si poguéssim afegir temps a la nostra vida? La reforma horària és una iniciativa ciutadana que impulsa canvis horaris perquè puguem gaudir de més llibertat en la gestió del nostre temps. Perquè sincronitzant els nostres hàbits horaris amb els de la resta del món i amb un ritme més ordenat, aconseguirem guanyar temps al temps i, en definitiva, millorar en salut i qualitat de vida.
La reforma horària impulsa uns hàbits horaris cívics, potenciant la igualtat entre les persones, les nostres capacitats de bona relació i, sobretot, la nostra salut i benestar.

Per aconseguir-ho, la reforma horària proposa:

Compactar la jornada laboral per sortir abans de la feina.

Introduir horaris laborals més flexibles d’entrada i sortida.

Avançar les hores dels àpats, tant del dinar com del sopar.

Sincronitzar els horaris de les empreses, institucions i actors socials i culturals.

DataDimecres, 20 de juny de 2018
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org