Jornada tècnica: Eines per al càlcul de costos productius en horticultura agroecològica

Dimecres, 23 d'octubre de 2019

La manca d’estudis de costos en agricultura ecològica és important, però encara més quan els projectes són a petita escala i amb un component agroecològic.

En aquest sentit, l’objectiu de la sessió és avaluar sistemes i eines de càlcul que permetin a l’agricultor determinar el seus costos productius i enfocar, d’una manera més precisa, la comercialització de productes.

La sessió tindrà lloc el 23 d'octubre al matí, al Centre Recursos Agraris (Masia Can Ribes) de les Franqueses del Vallès.