La 10a nit dels ratpenats

• del 04 Juliol 2014 al 26 Setembre 2014
  • tipus: ACTIVITAT
  • FAMILIAR
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers (edifici La Tela)

La nit catalana dels ratpenats s’ha consolidat com una activitat d’estiu a molts municipis i espais naturals de Catalunya. Gràcies a l’esforç i l’interès mostrat per gent molt diversa, enguany podem celebrar els 10 anys d’una activitat educativa en què han participat més de 15.000 persones des del seu inici, el 2004.

L'Oficina Catalana del Canvi Climàtic (OCCC) dóna suport a iniciatives com la nit dels ratpenats que tenen per objectiu educar a conservar el medi ambient. Des de l'OCCC s'impulsen polítiques per mitigar-ne els efectes i adaptar-se als impactes i així aconseguir que el nostre país sigui cada dia menys vulnerable.

Us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels ratpenats per conèixer aquests fascinants animals i celebrar amb nosaltres els 10 anys.