La 11a nit dels ratpenats

• del 10 Juny 2015 al 29 Setembre 2015
  • tipus: ACTIVITAT
  • FAMILIAR
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers (edifici La Tela)

La nit catalana dels ratpenats s’ha consolidat com una activitat d’estiu a molts municipis i espais naturals de Catalunya. Gràcies a l’esforç i l’interès mostrat per gent molt diversa, enguany podem celebrar els 11 anys d’una activitat educativa en què han participat més de 15.000 persones des del seu inici, el 2004.

Enguany comptem amb el suport especial de la Direcció General de Polítiques Ambientals del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, que recolza la iniciativa per tal de donar un impuls al projecte de ciència ciutadana per al seguiment de ratpenats aquàtics, el QuiroRius, i de fomentar la divulgació i sensibilització ambiental.

Us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

Amb el suport de: