La 13a nit dels ratpenats a Can Vidalet

Dissabte, 17 de juny de 2017

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a  La Nit dels ratpenats.

Des de fa 13 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2017 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 17 de juny de 2017
Lloc de trobadaParc de Can Vidalet, Esplugues de Llobregat
Adreça Carrer del Molí, 104-108, Esplugues de Llobregat
ContacteInscripció a http://bit.ly/1VOE1Jd

Xerrada sobre la biologia dels ratpenats i posterior passejada per escoltar-los i veure'ls.

Cal inscripció prèvia