La 13a nit dels ratpenats a Gavà

Dissabte, 10 de juny de 2017

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 13 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2017 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 10 de juny de 2017
Lloc de trobadaSala d'actes de la Biblioteca Josep Soler Vidal (Pl. de Jaume Balmes, s/n)
AdreçaPlaça de Dolors Clua 13-14, 08850 Gavà
ContacteMuseu de Gavà
Telèfon932 639 610
Mailmuseu@gava.cat

Amb una xerrada i una passejada nocturna descobrirem tots els secrets dels ratpenats i del seu estudi: la diversitat d’espècies que viuen al territori, com s’orienten, els costums alimentaris i migratoris i la important funció ecològica que desenvolupen, entre molts altres aspectes.

20 h: Xerrada. A la Biblioteca Josep Soler Vidal: “Bat Night, una nit per conèixer els ratpenats”, a càrrec del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

21 h. Observació, al Parc del Mil·leni, per veure els ratpenats i sentir els seus ultrasons.

Cal portar roba i calçat adequats, un petit llum.

Places limitades. Cal inscripció gratuïta al Museu de Gavà o al telèfon esmentat.