La 13a nit dels ratpenats a La Mitjana

Dissabte, 23 de setembre de 2017

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 13 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2017 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 23 de setembre de 2017
Lloc de trobadaParc de la Mitjana
ContacteRegidoria de l'Hàbitat Urbà i Rural i la Sostenibilitat
Telèfon973 700 455

Cada any, per aquesta època, s’organitzen arreu d’Europa, activitats per donar a conèixer els ratpenats i les seves curioses característiques i interès ecològic.  Lleida s’adhereix a aquesta celebració amb un vespre ple d’activitats (tallers, passejades nocturnes, conferències, projeccions,…).

Activitat gratuita. Cal inscipció prèvia.

Més informació http://app.paeria.cat/agenda/event/celebracio-la-nit-dels-ratpenats-a-la-mitjana-la-batnight-ecoactivitats-2017/?instance_id=121886