La 13a nit dels ratpenats a Manlleu

Divendres, 22 de setembre de 2017

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 13 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2017 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDivendres, 22 de setembre de 2017
Lloc de trobadaMuseu del Ter
AdreçaPasseig del Ter, 2
ContacteMuseu del Ter
Mailcerm@museudelteu.cat o info@gno.cat

Es farà una xerrada introductòria per conèixer les espècies més comunes a Osona, com s’estudien i quins problemes de conservació tenen. Seguidament, s’observarà l’activitat d’aquests petits mamífers mitjançant l’ús de detectors d’ultrasons a la riba del riu Ter.

Es recomana portar un llum i calçat còmode per caminar. El punt de trobada per aquesta sortida és el Museu del Ter.

La participació en totes les activitats és voluntària, gratuïta. Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Cal preinscripció prèvia per mitjà dels correus electrònics o telèfon esmentats anteriorment.

Més informació: http://www.gno.cat/event/nit-dels-ratpenats/