La 13a nit dels ratpenats a Martorelles

Dissabte, 01 de juliol de 2017

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 13 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2017 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 01 de juliol de 2017
Lloc de trobadaCeller de Carrencà
ContacteEscola Natura Corredor o Oficines Parc Serralada Litoral
Telèfon93 795 54 05 (ENC) / 93 754 00 24 (Oficina Parc)

Es duran a terme tallers i contes per a tota la família, seguit d'una xerrada divulgativa sobra la biologia dels ratpenats. Posteriorment es realitzarà una petita xerrada per poder-los veure i escoltar.

Cal inscripció prèvia.

Activitat gratuita.