La 13a nit dels ratpenats a Olesa de Montserrat

Dissabte, 01 de juliol de 2017

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 13 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2017 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 01 de juliol de 2017
Lloc de trobadaCasa de Cultura i entorn urbà
AdreçaCarrer Salvador Cases, 26, Olesa de Montserrat
ContacteCentre Muntanyenc i de Recerques Olesà