La 13a nit dels ratpenats a Samalús

Dissabte, 09 de setembre de 2017

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a   La Nit dels ratpenats.

Des de fa 13 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2017 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 09 de setembre de 2017
Lloc de trobadaCentre Cívic Xavier Flaquer de Samalús
AdreçaKm 37 de la ctra. BP-5107 entre Cànoves i Samalús

A les 19:00 es durà a terme un taller sobre ratpenats.

A les 20:00 es procedirà a la realització de la xerrada sobre la biologia dels ratpenats a càrrec del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Posteriorment es realitzarà una passejada noctura per poder observar i escoltar els ratpenats amb els detectors d'ultrasons.

A les 23:00 es donarà per acabada l'activitat.

Cal inscripció.