La 13a nit dels ratpenats a Vallgorguina

Dissabte, 08 de juliol de 2017

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 13 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2017 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 08 de juliol de 2017
Hora18:00
Lloc de trobadaAjuntament de Vallgorguina
ContacteXarxa de Parcs Naturals
Telèfon934 727 670 // 938 679 452
Mailp.montnegre@diba.cat

Tarda i nit dedicades a l’observació i al coneixement d’aquests petits mamífers alats, amb tallers i activitats organitzades juntament amb el Museu de Ciències Naturals de Granollers. Activitat vinculada a la Nit Europea dels Ratpenats, que inclou contes i tallers per a tota la família i una passejada amb l’objectiu de localitzar ratpenats.

18.00 h: tallers i contes per a tota la família

19.30 h: xerrada

21.15 h: passejada nocturna

Requisits activitat:

Cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua.

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

No cal inscripció prèvia.

L'activitat és gratuita.

10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.

Més informació: