La 13a nit dels ratpenats al riu Llobregat

Dissabte, 20 de maig de 2017

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a  La Nit dels ratpenats.

Des de fa 13 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2017 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 20 de maig de 2017
Lloc de trobadaZona de picnic de Castellbisbal
ContacteMuseu de Ciències Naturals
Telèfon 932562220
Mailactivmuseuciencies@bcn.cat

El testing crepuscular és un esdeveniment de descoberta de la natura, en el queal, ajudat per centífics que estudien diferents grups específics de florai fauna, indetificarem els organismes que es troben en una àrea determinada del riu Llobregat.

Esteu convidats a assistir a aquest passeig de natura, per descobrir el nostre món natural, la seva diversitat i participar en una jornada d'inventari.

Es durà a terme una xerrada sobre la biologia dels ratpenats seguit d'una passejada nocturna per veure'ls i escoltar-los.

Cal inscripció prèvia