La 14a nit dels ratpenats a Bagà

Divendres, 10 d'agost de 2018

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 14 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2018 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDivendres, 10 d'agost de 2018
Lloc de trobadaCentre del Parc.Bagà
AdreçaCentre del Parc. Bagà
Telèfon938 244 151
Mailpncadimoixero@gencat.cat

Lloc de trobada: Centre del Parc. Bagà
Preu de l'activitat: 6€; menors de 12 anys i jubilats, 5€.
Inscripció: 938 244 151, pncadimoixero@gencat.cat
Altres:
Després d'una breu explicació sobre la biologia i el comportament dels ratpenats, podreu escoltar un conte sobre aquesta espècie i aprendrem a identificar-los amb detectors. I fareu la vostra caixa refugi.