La 14a nit dels ratpenats a Can Vidalet, Esplugues de Llobregat

Dissabte, 07 de juliol de 2018

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 14 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2018 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 07 de juliol de 2018
Lloc de trobadaParc de Can Vidalet, Esplugues de Llobregat
Adreça Carrer del Molí, 104-108, Esplugues de Llobregat
Telèfon93 256 22 20 (de dilluns a divendres de 10 a 13h)
Mailmuseuciencies@bcn.cat

Compartirem la nit amb els ratpenats! Observarem els individus en directe, per aprendre com s'orienten, com cacen, de què s'alimenten i els beneficis que aporten als ecosistemes i als éssers humans.

Lloc de trobada:
Parc de Can Vidalet.
C. Laureà Miró, 63, davant de l'Aula d'Educació Ambiental del parc. Inscripcions: s'obriran les insricpions 10 dies hàbils abans de l'activitat.
Places limitades.
Tel. 93 256 22 20 (de dilluns a  divendres de 10 a 13h)
museuciencies@bcn.cat
Més informació: https://bit.ly/2M4wdDy