La 14a nit dels ratpenats a Manlleu

Divendres, 21 de setembre de 2018

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 14 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2018 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDivendres, 21 de setembre de 2018
Hora19:00
Lloc de trobadaMuseu industrial del Ter. Manlleu
AdreçaMuseu industrial del Ter
ContacteJordi Camprodon
Mailjordi.camprodon@ctfc.cat

Lloc de trobada: Museu del Ter de Manlleu, Passeig del Ter 2, Manlleu
Altres: Activitat Gratuïta, no cal pre-inscripció.
Es recomana portar llanterna, roba d'abric i calçat còmode per caminar.

info@museudelter.cat