La 14a nit dels ratpenats a Santa Margarida i els Monjos

Divendres, 06 de juliol de 2018

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 14 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2018 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDivendres, 06 de juliol de 2018
Lloc de trobadaSanta Margarida i els Monjos
AdreçaSanta Margarida i els Monjos
ContacteCentre d’interpretació del Parc del Foix
Telèfon93 8186928 ; 669287539
Mailmolidelfoix@smmonjos.cat

Lloc de trobada: Castell de Penyafort, Santa Margarida i els Monjos
Inscripció
: molidelfoix@smmonjos.cat
Preu:
Activitat gratuïta. Si es surt des de Sant Sadurní, s'ha de fer inscripció al servei de BUS (GRATUIT) a: mediambienta@santsadurni.cat
Hi haurà tallers per infants.