La 14a nit dels ratpenats a Senet

Dissabte, 04 d'agost de 2018

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 14 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2018 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 04 d'agost de 2018
Lloc de trobadaCentre d’informació de Senet - La Serradora
AdreçaCarrer del Port, 10, 25553 Senet, Catalunya
ContacteParc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici