La 14a nit dels ratpenats a Solsona

Divendres, 20 de juliol de 2018

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 14 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2018 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDivendres, 20 de juliol de 2018
Lloc de trobadaParc de la Mare de la Font
AdreçaCrtas de Castellar de la Ribera-Ogern, Km1,5 Solsona.
ContacteDavid Guixé i Fermí sort
Maildavid.guixe@ctfc.cat; reigfoll@hotmail.com

Conèixer els senyors de la nit (mussols i ratpenats)

Lloc de trobada
: Parc de la Mare de la Font, Crtas de Castellar de la Ribera-Ogern, Km. 1,5 Solsona.
Preu de l'activitat: gratuïta
Inscripció: david.guixe@ctfc.catreigfoll@hotmail.com
Altres: Després hi haurà un concert obert a tothom. Caldrà portar-se sopar, frontal i beure.

Organitza el Grup de Natura del Solsonès i col·labora el CTFC.