La 15a nit dels ratpenats - Amposta

Dissabte, 21 de setembre de 2019

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 15 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2019 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 21 de setembre de 2019
Lloc de trobadaMónNatura Delta de l'Ebre
AdreçaMon Natura, antigues salines de la Tancada, Amposta
ContacteDelta Birding Festival
Maildeltabirdingfestival@gmail.com

Activitat que consisteix en una sortida guiada nocturna per descobrir uns habitants molt singulars al Delta, els ratpenats, de la mà de Xavier Puig, Maria Mas i Carles Flaquer, tècnics experts del Museu de Ciències Naturals de Granollers. Els desplaçaments es faran amb vehicle privat.

Preu: 15€

Per fer la inscripció i per a més informació: