La 15a nit dels ratpenats - Cabrera de Mar

Dissabte, 14 de setembre de 2019

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 15 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2019 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 14 de setembre de 2019
Lloc de trobadaCan Parcala (Fundació El Maresme)
AdreçaCarretera Argentona, 97, 08349 Cabrera de Mar, Barcelona
Mailinfo@depana.org

Acompanyeu-nos a la xerrada informativa sobre les ratapinyades, animals de la nit tan misteriosos com imprescindibles, en la qual mirarem d’esbrinar la seva vida i costums i, tot seguit, farem albiraments en el meravellós espai que ens brinda la finca de Can Parcala.

Ponent: Sergi Tornés Viuda

Horari: 19.30h

Lloc: Can Parcala (El Maresme)

Preu: 5€ socis i menors – 7€ no socis