La 15a nit dels ratpenats - Lleida

Dissabte, 21 de setembre de 2019

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 15 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2019 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 21 de setembre de 2019
Lloc de trobadaCentre d'interpretació la Mitjana
AdreçaParc de La Mitjana 25005 Lleida
ContacteOficina del parc
Telèfon973232559

Cada any, per aquesta època, s'organitzen arreu d'Europa, activitats per donar a conèixer els ratpenats i les seves curioses característiques i interès ecològic.

Lledia s'adhereix a aquesta celebració amb un vespres ple d'activitats.

Activitats gratuïtes.