La 15a nit dels ratpenats - Olot

Del dissabte 20 de juliol de 2019 al diumenge 21 de juliol de 2019

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 15 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2019 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDel dissabte 20 de juliol de 2019 al diumenge 21 de juliol de 2019
Hora16:00
Lloc de trobadaAparcament Consum Olot
AdreçaCarrer Mossen Jacint Verdaguer, s/n, 17800 Olot
ContacteCentre Excursionista d'Olot
Sortida nocturna i nit a Talaixà per descobrir el món dels ratpenats i sentir els ultrasons que emeten per percebre el seu entorn amb la Iara Jiménez. Aprofitarem la nit per contemplar les estrelles i identificar constel·lacions.
Lloc i hora de la sortida: Dissabte 20 a l'aparcament del consum a les 16h. Anirem amb cotxe fins a Sadernes.
Hores de caminada a peu: Entre 2,5 i 3 hores (Sadernes – Talaixà).
Activitat: Quan comenci a fer-se fosc estudiarem els ratpenats i de nit ens submergirem al cel estrellat.
Nombre de participants: 20 (cal inscripció prèvia)
Què cal portar? Calçat i roba adient per caminar, abric i sac de dormir per fer nit a Talaixà. Aigua suficient, sopar i esmorzar.
Pernoctació: 12 places dins la casa de Talaixà (6€) i com alternativa es pot fer vivac o dormir al refugi lliure il·luminat.
Preu: 6€ (si es dorm a la casa) + assegurança d'un dia si no se'n té.
Per a més informació: