La 15a nit dels ratpenats - Sant Julià de Vilatorta

Divendres, 27 de setembre de 2019

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 15 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2019 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDivendres, 27 de setembre de 2019
Lloc de trobadaAjuntament Sant Julià de Vilatorta
AdreçaPlaça del Marquès de la Quadra, Sant Julià de Vilatorta
Telèfon938515176
Mailinfo@museudelter.cat

Es farà una xerrada introductòria per conèixer les espècies més comunes a Osona, com s'estudien i quins problemes de conservació tenen. Seguidament, s'observarà l'activitat d'aquests petits mamífers mitjançant l'ús de detectors d'ultrasons al bosc de Lleopart, a Sant Julià de Vilatorta.

Es recomana portar un lot, roba d'abric i calçat còmode per caminar.

La sortida és gratuïta però cal inscripció prèvia enviant un email a l'adreça electrònica info@museudelter.cat o al telèfon 93 851 51 76.