La 15a nit dels ratpenats - Teià

Dissabte, 06 de juliol de 2019

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 15 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2019 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 06 de juliol de 2019
Lloc de trobadaMasia Can Llaurador
AdreçaAv. Roca Suárez-Llanos, 32-38 Teià

Per realitzar l'activitat cal portar lot o frontal i armilla reflectant.

El preu de la sortida per adults és 4€, menors entre sis i dotze anys 3€, i els menors de sis anys és gratuït. Es farà un 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.

Les places són limitades, cal fer inscripció prèvia fins els divendres anterior a l'activitat a les 14.30h.

Per més informació i per fer la inscripció aquest enllaç: