La 16a nit dels ratpenats - Fogars de la Selva - anul·lada

Dissabte, 18 de juliol de 2020

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 16 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2020 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

Aquesta sessió ha estat anul·lada, disculpin les molèsties.

DataDissabte, 18 de juliol de 2020
Hora20:00
Lloc de trobadaMuseu de la Pagesia (Fogars de la Selva)
AdreçaPlaça Serra de Marina, s/n, 08495 Fogars de la Selva, Barcelona