La 16a nit dels ratpenats - Mataró

Dissabte, 11 de juliol de 2020

Els ratpenats cada cop són menys desconeguts. Molta gent ja sap que aquests mamífers voladors mengen tones d’insectes. Aquest canvi de percepció és degut a molts anys de difusió i sensibilització, sobretot gràcies a La Nit dels ratpenats.

Des de fa 16 anys desenes de municipis de Catalunya dediquen unes hores d’una nit d’estiu a explicar què són els ratpenats i per quins motius val la pena protegir-los i conservar-los. Aquest 2020 també us proposem que us acosteu a alguna de les seus de la Nit dels Ratpenats per conèixer aquests fascinants animals.

DataDissabte, 11 de juliol de 2020
Hora---
Lloc de trobadaCasa Capell
AdreçaPasseig de l'Orfeó Mataroní 15, Mataró
Telèfon937582440
Mailcasacapell@ajmataro.cat

19h Tallers i contes per a tota la família.

20:30h Xerrada

21:30 Passejada nocturna