La 8a nit dels ratpenats a Collserola

Divendres, 20 de juliol de 2012

Estem ja a ple estiu i amb la calor els insectes estan molt actius i els ratpenats també. Durant aquesta estació de l'any és senzill veure ratpenats caçant insectes sota els fanals, de fet, les mares han de donar de mamar a la seva cria i les trobem caçant bona part de la nit.

Des de fa 8 anys a Catalunya estem organitzant activitats per tal de donar a conèixer la realitat d'aquests valuosos animals. Molta gent col·labora i participa a la "Nit dels ratpenats" i gràcies a aquest fet podeu trobar un programa extens i ben distribuït per tot el país. Esperem que pugueu gaudir de la nit i dels ratpenats en qualsevol de les localitats organitzadores.

Programa:

• 18.30 Taller de manualitats per als més petits.
    Pausa i sorteig de material relacionat amb els ratpenats
  • 19.45 Xerrada amb projecció d’imatges: una ullada als ratpenats, caixes niu per a ratpenats; com s’estudien els ratpenats.
  • 20.45 Passejada nocturna conjunta pels voltants per tal d’observar l’activitat dels ratpenats mitjançant l’ús de detectors d’ultrasons. Cal portar: un llum petit i calçat i roba adequada.
  • 22:00 Cloenda

Trobareu més informació sobre aquesta activitat al tríptic adjunt.

DataDivendres, 20 de juliol de 2012
Lloc de trobadaMasia Can Coll (Parc de Collserola)
AdreçaCtra. de Cerdanyola a Horta, Km. 2, Cerdanyola del Vallès
ContacteParc Natural de Collserola