La 8a nit dels ratpenats a Deltebre

Dissabte, 15 de setembre de 2012

Estem ja a ple estiu i amb la calor els insectes estan molt actius i els ratpenats també. Durant aquesta estació de l'any és senzill veure ratpenats caçant insectes sota els fanals, de fet, les mares han de donar de mamar a la seva cria i les trobem caçant bona part de la nit.

Des de fa 8 anys a Catalunya estem organitzant activitats per tal de donar a conèixer la realitat d'aquests valuosos animals. Molta gent col·labora i participa a la "Nit dels ratpenats" i gràcies a aquest fet podeu trobar un programa extens i ben distribuït per tot el país. Esperem que pugueu gaudir de la nit i dels ratpenats en qualsevol de les localitats organitzadores.

Programa:

• Taller de construcció de caixes refugi i xerrada amb projecció d’imatges

Trobareu més informació sobre aquesta activitat al tríptic adjunt.

DataDissabte, 15 de setembre de 2012
Hora---
Lloc de trobadaAules del Parc Natural Delta de l'Ebre
AdreçaDeltebre