La 8a nit dels ratpenats a La Figuera

Divendres, 20 de juliol de 2012

Estem ja a ple estiu i amb la calor els insectes estan molt actius i els ratpenats també. Durant aquesta estació de l'any és senzill veure ratpenats caçant insectes sota els fanals, de fet, les mares han de donar de mamar a la seva cria i les trobem caçant bona part de la nit.

Des de fa 8 anys a Catalunya estem organitzant activitats per tal de donar a conèixer la realitat d'aquests valuosos animals. Molta gent col·labora i participa a la "Nit dels ratpenats" i gràcies a aquest fet podeu trobar un programa extens i ben distribuït per tot el país. Esperem que pugueu gaudir de la nit i dels ratpenats en qualsevol de les localitats organitzadores.

Programa:

• 18.00 Taller de manualitats per als més petits.
  • 19:30 Xerrada introductòria sobre els ratpenats: biologia, costums, etc (capvespre).
  • 21.00 a 21.30 - Sopar
  • 21.30 Sortida a l'exterior per escoltar els sons dels ratpenats amb el detector d'ultrasons
  • 22:30 - Cloenda

Trobareu més informació sobre aquesta activitat al tríptic adjunt.

DataDivendres, 20 de juliol de 2012
Lloc de trobadaAjuntament de la Figuera, Priorat
AdreçaLa Figuera
ContacteParc Natural del Montsant
Telèfon977827310

Inscripcions a partir de l’1 de juliol a: Parc Natural del Montsant tel. 977827310 de dilluns a divendres de 9.30 a 15 h.
Places limitades