La 8a nit dels ratpenats a la Guingueta d'Àneu

Dissabte, 18 d'agost de 2012

Estem ja a ple estiu i amb la calor els insectes estan molt actius i els ratpenats també. Durant aquesta estació de l'any és senzill veure ratpenats caçant insectes sota els fanals, de fet, les mares han de donar de mamar a la seva cria i les trobem caçant bona part de la nit.

Des de fa 8 anys a Catalunya estem organitzant activitats per tal de donar a conèixer la realitat d'aquests valuosos animals. Molta gent col·labora i participa a la "Nit dels ratpenats" i gràcies a aquest fet podeu trobar un programa extens i ben distribuït per tot el país. Esperem que pugueu gaudir de la nit i dels ratpenats en qualsevol de les localitats organitzadores.

Programa:

• 18.00 Taller de manualitats per als més petits.
  • 20.00 Parada per fer un mos.
  • 21:00  Passejada nocturna per veure pipistrel•les i caminada fins al Mollera per tal d’observar l’activitat dels ratpenats mitjançant l’ús de detectors d’ultrasons. Explicació del Projecte Quirorius. Cal portar: el sopar, una petita llum i calçat i roba adequada.
  • 22.30 Cloenda

Trobareu més informació sobre aquesta activitat al tríptic adjunt.

DataDissabte, 18 d'agost de 2012
Lloc de trobadaLa Guingueta d'Àneu
AdreçaLa Guingueta d'Àneu
ContacteParc Natural de l’Alt Pirineu
Telèfon973622335
Mailpnaltpirineu@gencat.cat

Inscripcions a partir de l’1 de juliol a: Parc Natural de l’Alt Pirineu; telèf. 973622335. pnaltpirineu@gencat.cat .
Places limitades