La 8a nit dels ratpenats a Lleida

Dijous, 12 de juliol de 2012

Estem ja a ple estiu i amb la calor els insectes estan molt actius i els ratpenats també. Durant aquesta estació de l'any és senzill veure ratpenats caçant insectes sota els fanals, de fet, les mares han de donar de mamar a la seva cria i les trobem caçant bona part de la nit.

Des de fa 8 anys a Catalunya estem organitzant activitats per tal de donar a conèixer la realitat d'aquests valuosos animals. Molta gent col·labora i participa a la "Nit dels ratpenats" i gràcies a aquest fet podeu trobar un programa extens i ben distribuït per tot el país. Esperem que pugueu gaudir de la nit i dels ratpenats en qualsevol de les localitats organitzadores.

Programa:

• 18 a 21 h Tallers de manualitats per als més petits
  • 20 h Conferència: una ullada als ratpenats, caixes niu per a ratpenats, com s’estudien els ratpenats...
  • 21.30 h Passejada nocturna a la Mitjana. Observació de l’activitat dels ratpenats, ús de detectors d’ultrasons, espai d’alimentació i repòs, tècniques de captura i estudi.
    Es faran dos grups: un per famílies i un per adults.
  • 22.30 h Cloenda

Trobareu més informació sobre aquesta activitat al tríptic adjunt.

DataDijous, 12 de juliol de 2012
Lloc de trobadaLleida (Parc de la Mitjana)
AdreçaParc de la Mitjana, Lleida
Maillleidaenviu@paeria.cat

No cal inscripció prèvia

Nota: cal portar una llanterna, calçat, roba adequada, i si voleu, alguna cosa per sopar.