La 9a nit dels ratpenats a Gavà

Dissabte, 15 de juny de 2013

Estem ja a l'estiu i amb la calor els insectes estan molt actius i els ratpenats també. Durant aquesta estació de l'any és senzill veure ratpenats caçant insectes sota els fanals, de fet, les mares han de donar de mamar a la seva cria i les trobem caçant bona part de la nit.

Des de fa 9 anys a Catalunya estem organitzant activitats per tal de donar a conèixer la realitat d'aquests valuosos animals. Molta gent col·labora i participa a la "Nit dels ratpenats" i gràcies a aquest fet podeu trobar un programa extens i ben distribuït per tot el país. Esperem que pugueu gaudir de la nit i dels ratpenats en qualsevol de les localitats organitzadores.

20.00 Xerrada “Batnight: una nit per conèixer els
ratpenats”.
21.00 Passejada nocturna conjunta pels voltants per
tal d’observar l’activitat dels ratpenats mit