La Catalunya volcànica, maig 2008

Dissabte, 24 de maig de 2008

No gaire lluny de casa, tenim un dels millors paisatges volcànics de la Península Ibèrica i un dels més interessants d’Europa. Olot, Castellfollit de la Roca, Sant Joan Les Fonts, són museus a l’aire lliure on s’explica la història d’un vulcanisme geològicament recent. Quines són les causes d’aquest vulcanisme? I a l’actualitat, hi ha risc volcànic a Catalunya? Atreveix-te a descobrir el secret dels volcans!

Sortida guiada per Oriol Guinart (geòleg).

DataDissabte, 24 de maig de 2008
Hora09:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar, dinar i beguda, calçat còmode per caminar i roba adient. Sortida tot un dia.

L'organització informa que totes les sortides tenen les places limitades.