La ciència no és per mi: gènere, equitat i vocacions a l’àmbit científic-tecnològic

Dimecres, 26 d'abril de 2017

A càrrec de Digna Couso

A l’àmbit científic-tecnològic la manca de diversitat és un problema no només social, sinó també econòmic. Desafortunadament, les noies i els col·lectius en desavantatge no hi estan prou representats. La baixa percepció d’autoeficàcia (“no sóc prou bo/bona per a estudiar ciències”) i la manca d’identitat (“no m’hi veig fent de científic/ca o enginyer/a”) són els principals factors limitants que fan que molts joves no optin per professions científiques i tecnològiques tot i tenir (de vegades sense que ho sapiguem) la capacitat per fer-ho.

DataDimecres, 26 d'abril de 2017
Hora18:30