La fauna dels nostres rius

Dissabte, 20 de juny de 2009

També podrem veure de prop les nàiades i conèixer els seus secrets. Farem una visita a l’anguila de can Coll de Granollers que ja ha complert els 51 anys. Per la tarda participarem en el Programa de control d’espècies introduïdes a la riera de Merlès, promogut per l’ACA.

Sortida guiada per Oriol Comas i Núria Valls de l’Associació de Defensa i Estudi de la Fauna i Flora Autòctona (ADEFFA) a can Camadoca.

DataDissabte, 20 de juny de 2009
Hora09:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar i dinar (opció lliure de restaurant), calçat còmode i roba del temps, botes d’aigua opcionals. Sortida de tot el dia a Santa Maria de Merlès.