La Muntanya, 4t concurs fotogràfic de l'Agrupació Excursionista de Granollers.

Del divendres 13 de febrer de 2009 al diumenge 15 de març de 2009

L’alcalde de Granollers, Josep Mayoral i Antigas, la regidora de Cultura, Alba Barnusell i Ortuño, el president de la Fundació Caixa de Sabadell, Salvador Soley i Junoy, el president de la Federació Catalana d'Espeleologia, Hilari Moreno i Castellò i el president de l’Agrupació Excursionista de Granollers, Carles Garcia i Sanchón es complauen a convidar-vos a la inauguració de l’exposició La Muntanya, 4t concurs fotogràfic de l'Agrupació Excursionista de Granollers que tindrà lloc el proper divendres, dia 13 de febrer a les 8 del vespre, a la sala d’exposicions de l’Agrupació Excursionista de Granollers al carrer de Corró número 10 de Granollers.

DataDel divendres 13 de febrer de 2009 al diumenge 15 de març de 2009
Lloc de trobadaSala d'exposicions de l'Agrupació Excursionista de Granollers
AdreçaCorró 10, Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Sala d'exposicions de l'AEG. Carrer Corró, 10 de Granollers.