La muntanya. Exposició de fotografies del V concurs de fotografia de L'AEG

• del 19 Febrer 2010 al 28 Març 2010
  • tipus: EXPOSICIÓ TEMPORAL
  • Sala d'exposicions de l'Agrupació Excursionista de Granollers

L'Agrupació Excursionista de Granollers presenta l’exposició de fotografies del V Concurs Fotogràfic de l’AEG, convocat per aquesta mateixa entitat. A l’exposició es recollirà una mostra de les millors fotografies presentades a les tres categories del concurs: una primera de temes de muntanya, sigui pel seu entorn natural, humà o dels esports que s’hi practiquen;  una segona categoria amb fotografies que reflecteixen les activitats de l’Agrupació Excursionista de Granollers, vistes pels fotògrafs; i una tercera categoria sobre temes d’espeleologia, memorial Jordi Icart.  La segona modalitat recollirà actes, cursos i també fotografies relacionades amb l’entitat en general, com ara el local de l’Agrupació.

Les bases del concurs ha previst que cada participant podrà presentar un màxim de tres obres per categoria, i podrà optar a un premi en cada una d’elles. Cada fotografia ha de ser inèdita, només es pot presentar a una modalitat del concurs, i no ha d’haver estat guardonada amb anterioritat a altres premis fotogràfics. El primer premi per a la modalitat de fotografies de muntanya serà de 1.000 euros, el segon premi de 500 euros i el tercer premi de 250 euros. Pel que fa a la modalitat de fotografies relacionades amb l’Agrupació Excursionista de Granollers amb un sol premi de 300 euros. La modalitat d’espeleologia tindrà una dotació de 500 euros. L’exposició de les fotografies, que compta amb el patrocini de la Fundació Caixa Sabadell i la col•laboració del Museu de Ciències Naturals de Granollers, es podrà veure fins al 28 de març a la seu de l’AEG al carrer Corró número 10.

Sala d'exposicions de l'AEG. Carrer Corró, 10 de Granollers.

Documents adjunts: