La muntanya. Exposició de fotografies del V concurs de fotografia de L'AEG

Del divendres 19 de febrer de 2010 al diumenge 28 de març de 2010

L'Agrupació Excursionista de Granollers presenta l’exposició de fotografies del V Concurs Fotogràfic de l’AEG, convocat per aquesta mateixa entitat. A l’exposició es recollirà una mostra de les millors fotografies presentades a les tres categories del concurs: una primera de temes de muntanya, sigui pel seu entorn natural, humà o dels esports que s’hi practiquen;  una segona categoria amb fotografies que reflecteixen les activitats de l’Agrupació Excursionista de Granollers, vistes pels fotògrafs; i una tercera categoria sobre temes d’espeleologia, memorial Jordi Icart.  La segona modalitat recollirà actes, cursos i també fotografies relacionades amb l’entitat en general, com ara el local de l’Agrupació.

Les bases del concurs ha previst que cada participant podrà presentar un màxim de tres obres per categoria, i podrà optar a un premi en cada una d’elles. Cada fotografia ha de ser inèdita, només es pot presentar a una modalitat del concurs, i no ha d’haver estat guardonada amb anterioritat a altres premis fotogràfics. El primer premi per a la modalitat de fotografies de muntanya serà de 1.000 euros, el segon premi de 500 euros i el tercer premi de 250 euros. Pel que fa a la modalitat de fotografies relacionades amb l’Agrupació Excursionista de Granollers amb un sol premi de 300 euros. La modalitat d’espeleologia tindrà una dotació de 500 euros. L’exposició de les fotografies, que compta amb el patrocini de la Fundació Caixa Sabadell i la col•laboració del Museu de Ciències Naturals de Granollers, es podrà veure fins al 28 de març a la seu de l’AEG al carrer Corró número 10.

DataDel divendres 19 de febrer de 2010 al diumenge 28 de març de 2010
Lloc de trobadaSala d'exposicions de l'Agrupació Excursionista de Granollers
AdreçaCorró 10, Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Sala d'exposicions de l'AEG. Carrer Corró, 10 de Granollers.