L’ARBRE El gegant del regne vegetal

Del divendres 12 de novembre de 2010 al diumenge 09 de gener de 2011

Aquesta exposició és un homenatge a aquesta meravellosa forma de vida tant interessant com elegant que son els arbres. Una exposició creativa per conèixer, estimar i valorar una mica més els nostres arbres: autèntics gegants del regne vegetal, un regne silenciós que fa possible la vida sobre la Terra.

L’exposició està formada per 30 quadres: 15 amb fotografies i textos (on es mostra l’estructura dels arbres, l’estacionalitat, l’activitat humana a l’entorn dels arbres, l’energia dels arbres, etc.), i 15 quadres amb un herbari, mostra de moltes de les espècies més comunes.