Les expedicions africanes per l'estudi de la papallona migradora dels cards

Dimecres, 29 d'abril de 2015

Les expedicions africanes del Museu de Ciències Naturals de Granollers per l'estudi de la papallona migradora dels cards

Ja fa més d'una dècada que, des del Museu de Ciències Naturals de Granollers, s'investiga l'extraordinari cicle migratori de la papallona migradora dels cards, Vanessa cardui. Per entendre com funciona aquest sistema, s'han dut a terme més d'una desena d'expedicions a diferents zones del continent africà, especialment al Marroc. En aquesta xerrada s'explicaran els resultats més importants que s'han aconseguit, i també es comentarà la manera com s'organitzen aquestes expedicions, quines han estat les rutes seguides i quins són els objectius que ens marquem en el futur.

DataDimecres, 29 d'abril de 2015
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Presentació oberta a tothom.

Amb el suport de d'Antoni Jonch Cooperació