Les orquídies a la mitja muntanya del sud d'Osona

Dissabte, 16 de maig de 2009

Passarem tot un matí a la recerca de les orquídies de mitja muntanya que floreixen en hàbitats encara força ben conservades de la comarca d’Osona. Malgrat les seves petites dimensions, l’estructura i bellesa de les seves flors no tenen massa que envejar a les conegudes orquídies tropicals que tots hem vist a les floristeries.

Sortida guiada per Miquel Ranea (biòleg).

DataDissabte, 16 de maig de 2009
Hora09:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar i beguda, calçat per caminar per la muntanya i roba adient. Sortida matinal.

L'organització informa que aquesta sortida té les places limitades. Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida.