Les papallones de la serra de Ponent, primavera 2013

Dissabte, 11 de maig de 2013

L’itinerari per la serra de Ponent, recentment senyalitzat, ens permet gaudir d’un espai natural poc conegut de Granollers. Observarem les papallones més comunes que viuen en un entorn molt humanitzat i aprofundirem en el coneixement per a la seva protecció.

DataDissabte, 11 de maig de 2013
Lloc de trobadaPassera del Congost
Adreçac/ Joan Camps i Giró (CEIP S. Espriu), Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Lloc i hora de trobada: a les 10:30 del matí a la passera del Congost davant del carrer Joan Camps i Giró, costat CEIP Salvador Espriu.
Cal portar esmorzar, calçat còmode per caminar i roba del temps. Sortida matinal.
Sortida guiada per Toni Arrizabalaga (Museu de Ciències Naturals de Granollers, CBMS)

L'organització informa que totes les sortides i els tallers tenen les places limitades. Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida. Inscripció ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà