Les papallones de Marata, 2012

Dissabte, 23 de juny de 2012

Aquest itinerari ens permet gaudir d’una de les zones més representatives del paisatge agrari del Vallès Oriental.  L'estació de Marata forma part de la xarxa d'estudi de les papallones en l’àmbit europeu “Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya” des de fa tretze anys, on hi podrem veure una bona representació de la fauna de papallones de la comarca.

DataDissabte, 23 de juny de 2012
Lloc de trobadaAparcament del casal cultural de Marata
AdreçaCasal cultural de Marata
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Lloc i hora de trobada: a les 9 del matí a la zona d’aparcament del Casal de Marata, les Franqueses del Vallès.
Cal portar esmorzar, calçat còmode per caminar i roba del temps. Sortida matinal.
Sortida guiada per Toni Arrizabalaga (Museu de Ciències Naturals de Granollers, CBMS)

L'organització informa que totes les sortides i els tallers tenen les places limitades. Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida. Inscripció ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà