Les plantes resinoses del nostre bosc

Dissabte, 04 de desembre de 2010

Les coníferes o plantes resinoses (pins, cedres, avets, ginebres...) són un grup de plantes interessant, difícils de distingir per a la majoria i amb unes particularitats ben curioses. Al llarg de la sortida aprendrem els trucs per saber quina és quina.

Sortida matinal als boscos del Parc Natural del Montnegre guiada per Evarist March (biòleg botànic)

DataDissabte, 04 de desembre de 2010
Lloc de trobadaSant Celoni (estació de RENFE)
AdreçaSant Celoni
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar i beguda, calçat còmode per caminar i roba adient; binocles —si se’n tenen— i guia d’arbres.

Inscripcions ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà