Matinal de natura a Bigues i Riells, Parc de la Resclosa

Diumenge, 24 d'octubre de 2010

El dia 28 de novembre fem una activitat de natura a Bigues i Riells, al Parc de la Resclosa. Farem diferents activitats relacionades amb els ocells i el riu, tot un matí de natura a la llera del riu Tenes.

Activitats
A les 9 del matí, sortida d'observació guiada. Es tracta d'una passejada pels voltants del riu Tenes. Sortirem a les 9h del matí des del Parc de la Resclosa i farem un recorregut amb itinerari circular, d'unes dues hores aproximadament, al llarg de la qual es comentaran les espècies d'aus que es vagin veient.

Durant tot el matí,  sessió d’anellament científic. Els anelladors posaran unes xarxes a la llera del riu i aniran mostrant i explicant les característiques dels diferents ocells que vagin anellant.
A patir de les 11 del matí, es faran els diferents tallers: menjadores per a ocells, construcció de caixes niu, macroinvertebrats del riu, ratpenats, dibuix...

DataDiumenge, 24 d'octubre de 2010
Lloc de trobadaParc de la Resclosa, Bigues
AdreçaParc de la Resclosa, Bigues
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

L’activitat és gratuïta i no fa falta inscripció.
Organitzadors i col•laboradors: GOT, Meles Meles, Projecte Rius, Parus Natura, Ajuntament de Bigues i Riells, Consorci per la Defensa del Riu Besòs i el Museu de Ciències Naturals de Granollers.